Well, memandangkan aku dah balik kolej so segala jenis hiburan berbentuk media massa seperti television adalah amat sukar untuk ditonton. Walaupun ada bilik tv , library ada tv tapi takkan sama nak on off sesuka hati kat rumah kan. Seriously, gila drama betul . start pukul 2ptg smp 11 malam adalah masa2 penting aku tengok tv. Pukul 5 aku stop kejap sebab takde yang menarik plus kena jadi driver ambik mama keje. Kat puncak nak tgk tv kt mana. Kesian tv3 jatuh rating diorg nanti. Sorry ! takpa aku cuba dengan TONTON.MY . Walaupun internet seperti mati segan hidup tak mahu. takpa aku cuba.. Obses gila dengan tv sejak balik cuti sem lepas. Thumbs up TV3. Banyak cerita menarik ! Kali ni aku puji. Arh lantak lah korang nak cakap apa janji aku suka TV3 untuk cuti sem lepas.
Mari kita tengok jadual tv aku.
2ptg : Putri yg ditukar. ( aku tau cerita ni bosan sikit )
3ptg : Bella Calamidades ...
4ptg : Little Star.
5ptg : tak menarik selain kartun kat tv9
6.30ptg : Nada Cinta ( cerita ni pun melampau2 bodoh. )
7ptg : lepas tengok Nada aku selalunya akan tgk ATAS NAMA CINTA.
( Tapi still teringat GEMERSIK KALBU ) Wheeeeee : p
8. mlm : berita. aku kadang2 sgt tgk. bosan . Asyik politik je...
9.00 : aku akan aturkan ikut hari.. :)
10.30 : PELANGI KASIH .
Lepas semua ni baru aku on9..
Woiii.. Aku solat masa iklan2 diorg takpun sebelu cerita mula :)
Kesian aku. Macam mana agaknya jadi bila aku tak tengok tv. Mesti Zafrul jahat lagi dgn Sofea.
Aku asyik fikir itu je.
Okay2. kena sedar. Dtg Puncak belajar. :)
Bye
No comments:
Post a Comment