Sunday, March 4, 2012

Hello 2E09 !

Mungkin semua orang dah tahu kan student degree telah kehabisan bekalan cuti untuk semester ni. Oleh itu, dengan segala hormatnya bagi yang endapat kolej boleh segera meninjau keadaan rumah di sana kan. Okay tiba masa untuk pulang ke Puncak Perdana tercinta. Eh? Cinta ke ? okay tak ! Kali ni dapat rumah tingkat 3. Tingkat 3 ok you olss.. Nasib baik tak tingkat 5, kalau tak mampos aku mengamuk hari2 . Nak angkut barang naik atas lagi. Nak itu , nak ini semuanya susah. Macam di awangan sangat. Cukuplah time part 1 aku kena duduk rumah tingkat 5. Jenuh ! Nak basuh baju kt bawah pun fikir 10 kali . Tinggi kot ! Mengah beround-round lah aku jawabnya. Okay dah2.. Tu masa part 1. Aku terima dengan rela hati. Skrg kalau dpt.. Walaupun aku bersyukur tapi mungkin aku still akan merungut setiap hari dan akan imaginasi yg tak logik. Contohnya dulu masa part 1 aku cakap KAN BAGUS ADA ESKALATOR mcm kat TESCO. Takpyah jalan jauh2. tgk2 dah sampai atas. Kan bagus.. kan? . Tu imaginasi mengarut aku bila rumah kat tingkat 5 suatu masa dahulu.

Tapi satu hal lagi. Sapa lah roommate aku nanti. Harap2 lah sekepala. Kalau boleh aku nak elak duduk dengan senior. Kalau bole. Aku bukan tak gemar. Tapi kurang yakin yg aku mampu untuk hadap muka senior hari2 kalau apa aku cakap semua tak kena. Cukup lah kat MERBOK dulu. Serik !

Cukup lah tu . Yang penting aku dapat tingkat 3. Alhamdullilah. Pada kawan2 yg dapat tingkat 5. Aku ucapkan takziah. Bukan apa. aku tahu perasaan tu mcm mana.

Tidur awal. Besok daftar kolej.
Besok E dtg. Yeeepiiiii  !!!!!!!

No comments:

Post a Comment