Monday, February 13, 2012

#1

Okay . Dah lama tak singgah kat sini kan bukan apa aku tak tahu apa nak tulis lagipun tengah cuti. Aku selalunya xbukak laptop sangat. Malas. Entah kenapa harini rasa rajin sikit nak menaip walaupun aku tahu banyak benda lain aku boleh buat kan. Kat rumah tak ada macam2 sangat aku nak buat. Nak bercerita takde sapa nak dengar. So i write. Ada jugak sesat nanti orang membaca kan. Hahahaha harap harap ada. kalau tak ada pun aku still tulis. Aku banyak benda nak cakap tapi orang tak dengar. Baik aku tulis. Memandangkan broadband aku masih boleh berkhidmat sebelum maxis potong. Aku guna. Kalau difikir-fikir bil broadband aku dari mula aku guna sampai skrg. IPHONG 2 BIJI BOLEH DAPAT !!!. nasib baik aku tak minat yang tu. hehehehe

Cuti semester pun dah nak habis tapi entah kenapa aku rasa cepat sgt, rasa sekejap sangat duduk rumah walhal aku kat rumah makan tidur sahaja. Besarkan badan? eh tak ! aku masih berpegang pada azam tahun baru aku. Kalau tak tahu sila tanya. May my weight loss dream come true before this year end. Aminn. !

Okay3. baru ni tetiba ada one of my friend tanya aku " kenapa orang boleh berubah tiba-tiba " . Aku diam sebab aku tak ada jawapan paling sesuai nak bagi that time. Sorry. Kenapa org boleh berubah tiba2 tu pada aku bergantung kepada diri sendiri jugak. Mungkin manusia berubah ke arah yang lagi baik. Ataupun berubah kearah yang kurang baik. Tu atas diri masing2. Pada aku kalau kawan kita berubah tiba2. taknak layan kita mungkin ada benda yang dia berkecil hati. mungkin jugak dia rasa better diam dari bercakap. Tapi ada jugak yang gila pscyho. so tak payah layan, Entah lah. Aku nak explain panjang lebar pun. Aku tak teror. Tanya hati lah . Hati tahu jawapan paling tepat. PERASAAN TU ADALAH SATU BENDA YANG PALING CEPAT BERUBAH-RUBAH. Kena lah jaga betul-betul. Jangan kejap kita suka, kejap lagi kita benci, kita marah. Nanti orang cakap kita gila. Sama macam bercinta la. Time perasaan sayang tu ada. Bf/Gf la segalanya. tak ada kawan pun tak apa. Time clash kenapa kutuk2 . sebab perasaan sayang dh hilang diganti dengan benci. 
Kata orang kalau sayang tu jgn berlebihan. Kalau benci pun jgn lebih2. hehe...
POINT kat sini aku nak cakap soalan kawan aku tu jawapan nya ada pada diri sendiri. aku tak kenal kawan kau yg berubah tu. tak boleh sesuka hati judge. Nanti orang marah..Jangan gaduh lagi. Gaduh itu bosan.

bye.

cabaran atkins part 2 starting today !


No comments:

Post a Comment