Tuesday, April 19, 2011

3 Minit fikir tajuk .


Assalamualaikum…
Hello there !!!
Lama sangat dah kot tak conteng apa-apa kan.
Takpe malam ni aku akan menconteng dengan gerak tari jari jemari aku yang meliuk lentok di atas keyboard menari mengikut irama hisdustan. 

Haha…grrrrr !! merepek lagi !

Kali ni takde apa yang menarik kot untuk berkongsi. Just need some strength untuk belajar ! word BELAJAR.. Ingt ye kawan2.. BELAJAR ! Pernah dulu seorang budiman cakap dengan aku. “ Hidup kita ni sayang, setiap hari, setiap jam,setiap minit kita belajar” . so aku pegang kata2 tu lah.. tengs yeah budiman..
Apa yang seronok jadi pelajar university ??? tak kira la swasta ke, kolej ke, poli ke, ape yang seronok ?? yeah !! seronok when it comes to final examination !!!!!!! gila excited kan aku ???

Excited ?????
No ! never ! disaat final menjelang..pelajar akan sibuk, siapkan assgmt, bt slide, test, quiz, class… OMG !!! Aku tak sedar mcm mana aku bole lalui saat sukar tu.. dengan budak rumah yg sengal..okey kali ni aku mention pasal budak rumah aku….

yeah..mereka pembawa segalanya, masalah ? memang mereka lah yg terhebat.. hehe..sory girls!!! Tapi betul lah ape aku ckp.. masalah ape ? mcm2..dah mcm zoo kdg2 aku rasa rumah tu.. tapi ye.. terima kasih !! hidup aku pon tak bosan, enjoy,fun, yeah,,semuanya ade dengan korang..walaupun kadang2 ade lah drama sebabak.. hehe..korang phm kan??? Hehe.
Oke2.. wish sumenya bjalan lancar untuk final nanti..

Back to the topic yeah..
penat fikir tajuk entry..bongok la dil.. buat ape you fikir.. benda xyah fikir..xde dalam final pon kan…hehe..arrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…wishing you bucket of good luck ! I know u’ll do some extra effort+ keinsafan kan? Hehe..sangat jahat ayat aku :).. lalalala dia tak baca pon.. kangkung!

Huh ?
Good luck untuk diri sendiri juga.. selamat belajar anak pak rahim. Insaf lah sikit.asyik nak main je !!! hantuk kepala kt dinding..padan muka. Hehe…
Oke. Itu je!
Babai .

i love you !

No comments:

Post a Comment