Saturday, April 30, 2011

final.. dan .. final.. dan final...

HEYY.. 

ok. semua orang cakap pasal final exam . ape yang best entah ?

boleh explain tak ? 

walaupun baru jawab dua paper.. tapi lepas paper MGT . 

okey. satu rumah macam dah habes final exam. 

hahahahahahahahahahahaa...

aku pon tak taw la ape yg aku mencarut dalam paper final tu.

sorry..

kepada LECTURER yg mengajar aku. minta maaf sangat. saya blank masa exam. 

ok tu alasan ! hehe

2 more papers. harap2 tak carut yang bukan2 dalam kertas peksa nanti.

dah belajar. tapi otak masih lembab. haha. apelah dosa aku kan..

tak penah2 sebelum nages sebab tension tak bole belajar. 

byha rahim. 
tolong lah kuatkan semangat. walaupun banyak masalah yang mendatang. tubi-tubi smash otak aku.

ok dah lah. nak study untuk next paper. hehe

pesanan untuk diri sendiri :

PLEASE APPRECIATE PEOPLE WHO CARES TOO MUCH ABOUT YOU OKEY !!!!

No comments:

Post a Comment