KANGKUNG VS LOBAK
Orang tua sebaya nenek aku penah kata kalo asyik nak bgaduh jer mesti jodoh tu kuat.
Motif ??
Apabila kita kerap atau asyik bertikam lidah atau nama kurang skemanya bergaduh anda secara automatik akan selalu memikirkan orang tersebut kerana sifat tidak puas hati anda terhadap orang tersebut. Dalam masa yang sama anda sebenarnya adalah manusia yang mengambil berat tentang lelaki/perempuan yang anda mati-mati tak suka tu. Anda pasti akan mengetahui serba sedikit tentang orang yang mungkin menjadi manusia paling anda tak suka. Kerana anda sedang mencari kelemahan atau kesalahannya. Tetapi malangnya bila asyik nak cari salah jer mesti akan muncul segala kelebihan nya. Sometimes bila dah asyik sangat bgaduh dan tak sependapat anda mungkin secara tidak sengaja akan merindui mereka. Grrrr... seramkan ? orang yang anda mungkin tak suka. Rasa menyampah ! annoying ! mungkin akan menjadi seseorang yang penting pada anda di masa hadapan. Orang kata kalau jauh mana pun selagi jodoh tu kuat. Pada orang tu jugak lah anda kembali. Hehehehe... ok . apa aku merepek ni.. tapi sebenarnya inilah hakikat kehidupan. Sometimes orang yang kita tak suka tu sebenarnya adalah orang yang paling mengambil berat tentang diri kita.
Hargailah mereka yang ada di sekeliling kita sebab mereka adalah orang yang sangat mengambil berat tentang diri kita.
Cukup lah tentang fakta merepek aku
Berbalik kepada topik kangkung dan lobak.
Kenapa aku cerita pasal sayur kali ni ? tidak ! ini bukan lah sejenis tumbuhan atau sayur-sayuran. Take note ye kangkung !! hmm.. saya tiba-tiba dan secara tidak sengaja memberi anda gelaran yang sangat comel itu.
Kita mungkin berkongsi rasa
Mungkin berkongsi cerita
Gossip ! haruslah kan..
Itu wajib
Pada suatu hari yang penuh bosan . tarikh tak ingat. ! maklumlah memori saya agak lembab dan sangat slow . hehe mengaku !
Tanpa sedar kot semua tu jadi.. so no wonder lah kalau saya tidak mengingatinya kan..
Poster ?
Hello !!! you ingat you femes sangat i nak tgk poster you sume tu ? buang masa ok
Ala.. tapi takpelah macam mane pon.
Kita dari musuh dah berkawan.
Mengeratkan silatulrrahim orang kata.
Tapi masing2 busy so takde masa nak gossip macam selalu.
Btw i miss you
I miss merbok
Goodluck roommates for your final exam. Scary tengok jadual final nani.
For me . minggu-minggu seram/ penat/ tak cukup masa/ test/ sabar/
Dah nak berakhir !!!
Yesss.. tapi.. final exam ??
Ok tak pikir lagi. Hehe
Babai .
No comments:
Post a Comment