ASSALAMUALAIKUM..
Hello there !!
Glad. im ALIVE !
thank you .. ( Alhamdullilah )
April ????
OMG. I hate when it turns to APril..
seriously.. :(
april.. be nice to me please. at least gimme some extra time okey.
bila april datang je.. takut/getar/lara/jiwa kacau/hidup tak tenteram/mandi tak basah/tidur xlena/makan xkenyang dan sebagainya.. april..cepatnya anda muncul...means.. cepat nya final exam.. ya allah ..belum bersedia lagi rasanya aku ni..bila nak berubah entah lah. aku kurang tahu malah kurang pasti. perlu kah perubahan dibuat semata-mata takut kan sesuatu ? lari dari sesuatu ? menyembunyi kan sesuatu ?
ahhh..
pada aku tak perlu perubahan untuk sesuatu yang belum pasti kekal. kau nak berubah ..okey kau berubah.. tapi kau harus kekal berubah . jangan kau berubah untuk mengaburi orang lain. jadilah diri kau sendiri. kerdilnya diri kau di mata masyarakat belum pasti mencerminkan kerdilnya engkau di mata PENCIPTA !!
AKU PASTI BERUBAH..
dah ! apa aku merepek tu..adoi ..
otak dah mereng.. buat ape pon tak berapa betul da sekarang ni..mungkin bahang assignment yang segunung banyak tu + test + final test.. sumenya datang bertimbun2..
( eh memang saya buat assignment sampai 4 pagi lah 1111)
hehe.
APA TERJADI 1&APRIL PENJADUALAN PERIBADI PADA BULAN APRIL
- 1st April - went to KLCC.. buat research dengan team member.. ( 4org ). aku bangun pagi2 buta sebab pukul 8pagi dah kena gerak(maklumlah perjalanan dari Shah Alam untuk ke KL mengambil masa yang boleh dikatakan lama. kerana saya menggunakan pengangkutan awam. harap maklum. ) Bus pkul 8 pagi terlepas ! demmmmm... lepas tu kitaorg tunggu bus pukul 9 .yeah..akhirnya dah dapat duduk dlm bus.. okey ! kega sikit la bontot aku yang comel ni dapat berehat kan. Terus ke SEKSYEN 2. oKEY tukar bus lagi. then pegi BANGSAR.. naik kemudahan awam lagi. terus ke KLCC. then sampai sana. cari kedai cenderamata. tapi mcm xde jer.. so decide nk beli coklat lah. tapi !!! kiosks coklat tu ..hmm ni lah org melayu.keje kedai coklat je pon nk blagak padahal kau kuli cina je pon !!! memang aku geram.. orang tanya elok2 ..kau bole jawab sambil buat bodoh je kan... kau ingt aku ni sengkek sangat ? xde duit nak beli .. last2 letak balik barang tu then g beli benda lain. senang. puas hati. hati pon tak sakit.
UPCOMING kakak birthday :) hepi 22 birthday kakak.. i love u.TESTPRESENTATIONFINAL EXAM27/4/2011-5/9/2011CUTI STUDY WEEK.BERJUANG UNTUK FINALCUTI !!!!!!!!!!!!!!!!
HEHE.. dah tu je serba sedikit. hmmm harap2 sumenye ok. dengan kawan2 yang baik dengan environment yang ceria harap2 aku happy.
lately ni :) ade orang asyiik buat aku perasan. hahaa
takpe. saya suka ;) tgk blog pon bole bt saya senyum
lagi2.. lobak. i miss you. tapi both us busy..
catch you later yeah.
blog walking jap!
bye.
No comments:
Post a Comment