hello !!!
glad that im still here .
ALIVE ^_^
dah almost a week kot tak conteng apa-apa sebab sangat sibuk dengan kerja-kerja kuliah. maklumlah student kan.YEAHHH ... admit that aku ni super pemalas untuk siapkan keje ni ..sume keje2 ni make me sick.. (mama tolong !! ) huhu penat lah dengan kerja ni sume..
finally !!
tersedar..tak baik mengeluh kan..
demm !!
assignment + test..
mcm nak sangat main kejar-kejar dengan aku kan..
sume kena siapkan
test kena pegi jawab..
wutehell lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
boleh tak kalo belajar takde tu sume?????
schedule sangat padat ..
selasa ( test )
rabu ( test )
khamis ( presentation + assignment )
ni baru minggu last march..
april.. mati sekejap lah.. hehe
cerita last week :
i went to KL LIBRARY.. yeahhh thats was fun !! children library was awesome.. ada kerusi bentuk pisang.. ada patung macam coklat M&M ..
ala !!!
nak coklat sekarang...
yess !! ada org janji nak pos coklat...
ikan kembung !!! jangan lupa coklat i ..
kalau u baca lah kan.. haha..tp im double sure you mst baca ni..
ulang lagi sekali
next week sampai ok !!!!
ini adalah paksa rela ...
sumpah jahat kan... hehe... takpe..sometimes its good to mix our style kan.. selalu yang sama je..boleh bosan sume orang..
lagi lah kalau org tu sama mcm aku ni.. cepat bosan ;)
APA KHABAR MERBOK ????
i really miss you..
hmmm..
ada tak diorg rindu aku ??
takpelah...at least im here still miss all da merboks.....
back to the topic...
apelah aku mengarut tadi..ni bukan ape.. mamai ketika menaip .. maklumlah banyak kerja kan.. hahaha..
test+ assgmt..please..please..please... be nice to me...
i need some strengh !!!
hmmm...
semoga semuanya berjalan lancar.....
aminn..
~offline ~
ngee!!!mn nie...soh owg update...kamoo x update pon...uisshhh!!!!nanak lagu....tumbuk maw??? :P
ReplyDeleteeeee..org ckp jer..u g bt betol2 knp.hehee...
ReplyDelete