Alhamdullilah...
1st paper berakhir dengan sedikit kelegaan. tapi ada juga part yang aku pun tak pasti apa yang aku mencarut dalam paper tu tadi. minta maaf sangat sebab banyak sangat membaca kan so otak jadi confius. macam semua jawapan tu betul. hehe
kepada yang mendoakan, tlg solat hajat. terima kasih. sumpah terharu :)
tapi takpe terharu tu simpan dalam hati . buat azimat !
insyallah, next paper 6January ni aku usaha lebih lagi..
Minggu exam ni memang banyak gangguan jiwa. kata orang semua itu dugaan. tidak mengapa. tapi tak perlu lah muncul depan aku. aku penakut !
No comments:
Post a Comment