Dengan lafaz Bismillahirahmanirahimm.....
Syukur alhamdullilah. aku masih bernafas di akhir 2011 malah masih diberi peluang untuk mencoret kisah 2011 aku.tak sangka kan sekejap je setahun berlalu pergi. dan sekarang aku berada di sebuah bilik. bosan. cuba untuk catitkan hari-hari suka, duka, indah sepanjang 2011. sekejap ! aku nak cuba ingat balik apa yang terjadi sepanjang 2011.
Hari-hari indah sepanjang 2011 banyak aku kongsikan bersama yang tersayang. terima kasih ALLAH.SWT. KAU masih panjangkan umur kedua ibu dan bapaku, nenek, makcik-makcik, kakak dan ahli keluarga aku yang lain. kawan-kawan ku masih bersama dan tak lupa E. Terima kasih . juga untuk hubungan yang masih belum bernoktah. Seingat aku banyak cerita yang jadi. tak lagi ditambah dengan drama-drama sebabak lepas tu perangai masing-masing yang macam harem. selfish yang bebukan.. ish ! kalau nak cerita ni lepas tahun depan baru habes cerita aku. banyak sangat sampai aku pun dah terlupa jugak. sorry. memory aku memang kurang bagus. Dalam banyak cerita aku ingat yang awal tahun 2011 aku dah buat onar. mana tak buat onarnya aku tinggalkan kawan baik aku then pegi tak bagitau. mau seminggu dia menangis trauma. tapi aku bebulan recover hati sebab rasa bersalah tak hilang.. tapi dia pun dah nak habis dip and ada yang dah habis pun. hehe. tak sabar tunggu dia datang sini then boleh sama macam dulu balik. Insyaallah !!
to make it short, malas nak menaip panjang-panjang kang terkeluar cerita sedih tak pasal menangis. banyak cerita 2011 sebenarnya. mana aku pegi jumpa kawan baru, kawan lama makin rapat.. yang kawan tak contact tu sorry lah mungkin aku tak simpan number korang kot. bebanyak sorry :) . cerita kena kencing dengan kawan pun ada. macam-macam lah. tapi sebenarnya semua tu pengalaman. jadikan semua benda yang pernah berlaku itu sesuatu yang positif supaya aku boleh jadi orang yang sentiasa bersangka baik. Eh kejap ! takkan senang je aku nak lupa kan. takpa kalau kau baca ni nyahh.. aku cuma nak cakap thanks sebab kau ajar aku sedikit sebanyak untuk berfikir secara positif. lepas tu ajar aku guna 24jam dengan baik. aku ade lah jugaa cedok ilmu kau tu. terima kasih. mungkin kalau aku tak kenal kau aku masih seorang yang sentiasa negatif kot. terima kasih. untuk kau dan kawan kau juga. tapi bab tipu menipu tu takpelah aku maafkan. aku tak kisah pun.thats not nice kan . aku taknak macam tu..
Lepas ni ada tugas besar menanti aku. Final exam :) takut. cuak. ketaqqq. mengigil. semua ada pada aku sekarang. tapi Insyaallah. akan aku berusaha berjuang untuk dapatkan Senyuman mahal mak ayah aku tu :)
Doakan aku berjaya !
Dear 2011, thank you !
No comments:
Post a Comment