Saturday, November 12, 2011

cerita lembu, assignment dan muka cool *-* KENAPA ?

di pagi hening yang indah ini tiba-tiba aku tersenyum. eh ? kenapa senyum ni ? gila ke hapa kau senyum sorang-sorang.. meroyan kena sampuk hantu sebab tido sorang semalam kat kolej ? aigoooo... kehkehkeh..* benda paling extreme aku buat sem ni adalah gigih 80 balik kolej walaupun sedia maklum takde orang... !!!pffffttttt... ITU BODOH NAMANYA !  alhamdullilah semalam okay sahaja ...

berbalik kepada cerita assignment/homework dan test.. ianya adalah senaman otak yang paling membakar kalori aku. Mana tidaknya, sebelum cuti mid term break dah kena plan mcm mana nak usung AACR yang ringan lagi nipis itu ke hulu kehilir... nipis betoi buku itu :) dan kitab yang sangat nipis itu telah berjaya aku bawa menjelajah pelosok negara bermula dari Shah Alam ke Perlis-Perak-Pulau Pinang-Kelantan dan kembali ke Puncak Perdana.. wahhh !!! hebatkan aku bersama kitab itu ..

actually, banyak lagi bekalan yang dibekalkan oleh IBU-IBU ku di puncak semasa pulang menjamah lembu-lembu empuk.. mereka sayang sangat lah tu sampai bg bekal.. yelah, supaya tak leka menyuap daging lembu sahaja..(.ohh tiba-tiba perut bunyi ) suap lah sikit bekal ilmu yang mereka bagi :) hehe


walaupun aku pulang ditemani buku-buku tebal dan ilmu yang mungkin penuh didada. apa kan daya... PEMALAS AKAN KEKAL MALAS JIKA TIDAK BERUBAH kan ? yess ! tepat sekali.. penat aku bawak ke hulu ke hilir semua kitab itu.. tetapi jurang masa yang ada ketika cuti sangatlah sedikit... so ? apa jadi ? 

jadinya... aku tak sentuh pun kitab-kitab tu semua :) yeayyyyyy... 

                                               saya minta maaf awak sebab xsentuh awak..
                                                   saya syg awak. jangan merajuk ye .

okay sepatutnya sekarang dah kena fikir macam mana nak siapkan semua tu... macam aku penah update sttus facebook.. " your mind can push your body to do anything " mindset kita. minda kita dan otak kita... tak perlu mengelabah ala--ala beruk tengah bogel nak cari baju. kita hanya perlu relax, duduk dan berfikir.. 





No comments:

Post a Comment