4 BULAN YANG SEKEJAP .
Agak lama aku nak cuba menaip
Tapi macam tak cukup tenaga. Aku cuba kumpul kekuatan tapi setiap kali jari nak menaip aku rasa fitness kat jari aku tak cukup power nak menari . adoiii ..
Takpelah. Sekarang aku seperti punyai sedikit kekuatan.. cukuplah untuk aku cuba flashback balik serba sedikit aktiviti 4bulan yang tak berfaedah..
Letih jugak otak aku nak berfikir.. tapi dengan sedikit kederat yang ada boleh lah aku mulakan cerita sedih aku kejap lagi.. * sediakan tisu kerana titisan eyemo..
TAK TERLAMBAT UNTUK UCAPKAN SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN
Sedia maklum kan semua orang.. Degree student cuti 4bulan. Aku sampai sekarang xcukup pasti apa reason sebenar diorang.. tapi untuk student2 yang keje.. timba pengalaman.. ANDA SANGATLAH DIHORMATI OLEHKU.. * termasuk kakak kesayangan aku ! kerana mereka adalah golongan yang memanfaatkan masa sepenuhnya dengan tabah. Titik lagi ! hehe
Jom kita cakap dalam hati lagi .. heee..
Actually , 4bulan aku tak begitu bergumbira.. entah. Mungkin blog adalah diari coretan elektronik yang paling effective untuk meluah rasa.. pada aku.. not everything can be share with everyone.. entah. Mungkin ini salah juga. .. sharing is good thing. But sometimes it worst...
Entry ni memang khas untuk aku flashback balik 4bulan lepas je. Supaya ada kenangan masa akan dtg. Maklumlah otak manusia.. kadangkala 2hari pun dah boleh lupa..so kalau bosan untuk membaca.. u can freely click the [X] button. Thanks !
· AWAS.. JANGAN MAKAN KEPALA IKAN MCM MAKAN AYAM KFC.
NANTI CEPAT LUPA.. Hihihii
Memori.. memori... tolonglah sentiasa mendampingi aku.. kerana memori akan mengingatkan aku tentang sesuatu. Tentang seseorang. Tentang sesiapa... semoga memori sentiasa ada di dalam hati aku.. aminn.. korang sentiasa ingat setiap memori kerana SETIAP KENANGAN MANIS PASTI MENGUKIR SENYUMAN DAN SETIAP KEPAHITAN PASTI MENGAJAR KITA UNTUK BERWASPADA KEMUDIAN HARI ~~
Sedih tu tak bertukar gumbira kalau kita asyik mengenang. Cuba cari sebanyak mana alternatif yang mungkin boleh mengubah mode sedih kepada gumbira. Sakit kepada sihat..
· Kalau ada remote control mcm tu. Aku nak beli lah nanti. Senang sikit keja aku harihari boleh kenakan orang. Haha.
Hari makin hampir untuk memulakan sesi persekolahan .. SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH RAKAN-RAKAN. .
SELAMAT MENGHADAPI SEMESTER BARU SEMUA ORANG .
SERONOK PEGI MERBOK JUMPA MEREKA ... hehehe...
TAK SERONOK BILA TIBA2 BALIK PUNCAK..
BYE !
SELALU UPDATED TAJUK TAKDE KAITAN. TAPI.. TAKPE LAH.. HEHE
SELALU UPDATED TAJUK TAKDE KAITAN. TAPI.. TAKPE LAH.. HEHE
No comments:
Post a Comment