Saturday, August 20, 2011

INDAHNYA !

Assalamualaikum..


agak2 sekarang ni mesti semua orang tengah nak bershopping sakan menyambut SYAWAL.. 
* alala. kenapa aku tak rasa pape !! simptom-simptom ni kadangkala sahaja serang aku.. 


kadangkala aku akan jadi over reACT yang rajin nak buat biskut/kueh raya dan sebagainya.. aku posT kat fb pasal biskut yang aku buat bukan bermaksud nak riak.. nak bangga . TAK.. TAKK.. aku bukan macam tu.. aku cuma rasa seronok.. indah.. pencapaian untuk seorang AKU yang sebelum ni bukan seorang yang suka ke dapur. yaaa ! erti kata lain aku SUDAH BERUBAH . 
jangan lah cepat negative thinking bila kita post macam2.. haisshhh... cuba membantu sesama manusia.. ITU ADALAH LEBIH BAIK KAN ?


 kearah untuk menjadi gadis yang rajin.. KATA nak kawen bila dah grad kan. ngeee ! aminn..


INDAHNYA jika kita mencuba sendiri macam mana nak buat tart nenas..
INDAHNYA bila IBU kita memuji anak gadisnya di dapur.
INDAHNYA jika usaha kita dihargai oleh yang tersayang.
INDAHNYA mempunyai sahabat yang memahami isi perut ini.
INDAHNYA melihat keadaan sekelilingku tak berperang.


INDAHNYA JIKA 10 MALAM TERAKHIR AKU DIMANFAATKAN UNTUKMU YAA ALLAH.
INDAHNYA....


* takk sabar nak balik raya !

No comments:

Post a Comment