Thursday, May 12, 2011

CUTI LAMA-LAMA ? RELEVANT KAH ?

hai. hello. hey. 3H.


Assalamualaikum.


tinta pena penulis yang tidak bijaksana malah kurang arif dan berpegetahuan ini mahu cuba untuk melampiaskan

sesuatu yang tidak menjadi kepastian. apakah relevant nya sebagai pelajar untuk bercuti berminggu-minggu malah

berbulan- bulan lamanya.. bagi sesetengah pihak. mungkin cuti lama ni bagus. tapi pada insan seperti saya. cuti lama2 membuatkan saya tidak senang duduk. mandi tidak basah. sume nya tidak kena. 

ok dah cukup. tak reti nak tulis ayat bahasa malaysia yang puitis2 sebab aku tak minat pun mengarang ayat. buat esei final exam pon aku tak pasti ape yang aku carutkan. pastu dengan kuasa penuh bangang boleh bukak buku check jawapan lepas habes exam. nampak tak kat situ aku sebenarnya amat lah bangang.! 

back to da relevant ke tak cuti lama2.

pada saya sungguh lah nonsense kerana saya akan cepat berasa bosan di rumah. 4 bulan. nak kuruskan badan pon boleh gemok balik. haha. ntah la.. ape la aku nak buat selama 4 bulan. text dgn bf ? huh ! asyik adore org lain jer.. haha. oke bukan bf saya sebenarnya. hahaha.

4bulan akan membuatkan saya rindu dengan riuh rendah kawan2. adoii. bella ,. dah rindu nak buat jahat dengan kau. kau sorang je partner in crime aku. haha. pija sayang. i miss you. hehe.. yang lain. ok nanti aku tag nama korang okey. jangan tacing ye masing2. haha. tiada masa untuk melayan. . 

ok :) 

dah lah... nanti2 taip lagi. tgk movie jap...

kangkung !!! kau jahat kan ? hehe. i miss you.

bye ! 

selamat bercuti selama 4bulan ...  



No comments:

Post a Comment