Tuesday, March 1, 2011

Rindu !

rindu ?
ape perasaan tu kan..rindu tu susah untuk aku sendiri fikir kenapa? mengapa ? bagaimana ? kau boleh ke fikir ?
itu kan perasaan...takde sape pon boleh explain panjang lebar..

rindu..
im the type of person yg sangat cepat untuk rindu orang..minta maaf pada mereka yang pernah dirindui..
yang pernah ditelefoni
yang pernah dimesej2 sehari2..
bukan maksud aku nak ganggu..tapi..entah lah..i have no idea.

pernah tak dapat sms dari aku yang aku tulis " i miss u" take care !
aku tiba2 teringat lah tu..bukan dengan semua orang aku buat mcm tu..kang dicop GEDIK ..
ohh..i dont like that word ever and ever !!!!
ade masalah ke ?

aku hargai sangat mereka2 yang hadir dalam hidup aku.yang buat aku ketawa.menangis.ajar aku banyak benda.yang bebel dgn aku.aku rindu kau cik puad ! sumpah ! i miss u more than u do.menangis. yeah! rindu nak dengar kau gosip.rindu ainaa mengeluh.rindu nani ketawa.rindu nak buli nani.eeee...nakal nye aku masa kt sana kan.. ye aku rindu bila bangun tido nak kacau kau.bila nak tgk movie korea mintak hard disk kau ..( hard disk kau rosak kan ika?? padan muka..hahahaa) jgn bawak pendrive 2g dtg jumpa aku minta movie.aku xterima..haha

aku cerita pasal rindu lagi..
rindu dengan classmate aku.masa kt class pon aku bising kan.rindu bgelak dalam class dgn munir..opss! kenapa munir je aku sebut ? hahaahaaha...( ika kau ade jawapan utk itu kan )
rindu buat assignment sama2 dengan diorg..rindu dalam ds.rindu barisan ketiga aku dengan ika..byk kan cerita aku pasal kau ika..ye..aku janji nak datang.aku pasti datang.kalo ALLAH da tentukan kita jumpa lagi.aku mesti pegi sana.tido katil kau ok ? mandi pakai barang ainaa? makan makanan nani.. selongkar kotak makanan kau ika..haha..ok aku diet ! xmkn lg.. ( RINDU )
ainaa..sentap lah i you langsung xreply msg i ..aku col pon xnk agkt..geramnye! gila..you nak tggu i dtg sana baru nak ckp dgn i..eee..saja kan seksa aku mcm ni ! but its ok.. i still love u ..haha

ika..
banyak benda yang aku hilang bila aku jauh dari kau.aku pun xpasti..kenapa entah aku tacing bila tgk entry kau.ye .. mmg tak sama kan kalo gosip xface to face..rindu muka aku ke ? bila dengar cerita kau.. hehee aku kan suka "buat muka" .suka melawan kau.tapi sume tu kan happy.sume ketawa. rindu sangat !
suka jugak kadang bila aku baca entry kau.ade cerita pasal aku.tengs ! 

aku pun banyak gosip nak cerita dengan kau.aku tahu ape jadi ngn merbuk.hehe.. aku kat sini pun penat kadang2.untuk buat orang berpuas hati dengan kita .susahkan.biar jela.selagi aku bole simpan.aku simpan.eehh! aku kan serius sumpah! xsuka dengar kau nangis.jgn nangis lagi ok.aku ade je dengan kau.dalam hati kau.destini aku kat sini.sorry sangat !


p/s: bila aku pegi merbuk.layan aku mcm princess boleh ? haha

busy dengan test.
assignment.
boyfren.
so on.
bye. 

No comments:

Post a Comment