Thursday, March 10, 2011

KEMBALI

Hello there !
Glad that im still here ..

haha. from now on..i will try to handle my crazy mezzy feeling..why ? because i suppose to do so.. gila ayat mcm buat essay jer. ok specky ! ayat i skrg dah BOMBASTIK mcm you ! hehe. i miss you. ( ade tak org perasan ni ) i miss u . haha. wink3.!

assignment banyak + test kenapa semua kena datang bertimpa2..mcm air je.laju je dateline nak submit. but still satu pun belum bt pape. tak pe..saya yakin boleh ! MALAYSIA BOLEH ! ohh tiba2 semangat ..ok jum bt assginment skrg. .


UNTUK KAMU ....

you..pasembor sedap ? haha.
i yang sleepy tapi you yang tido..
comel kan. .
ok besok kalau sempat i jumpa you ok. .
kalau sempat. you pun mcm busy. tapi nanti i balik lagi bersama KEDAHAN yang lain. . 

ok bye !




note untuk diri sendiri :p
haha. poyo tak kalo buat note kat sini ?
ehh biar lah..kan .
kalau awak sayangkan seseorang..lets the feeling grow. how lucky am i bcoz i have that wonderful feeling..
lets the feeling grow ok syg... !



ok bye.


loving you is miracle.

 

2 comments: