Hello there !
Glad that im still here ..
haha. from now on..i will try to handle my crazy mezzy feeling..why ? because i suppose to do so.. gila ayat mcm buat essay jer. ok specky ! ayat i skrg dah BOMBASTIK mcm you ! hehe. i miss you. ( ade tak org perasan ni ) i miss u . haha. wink3.!
assignment banyak + test kenapa semua kena datang bertimpa2..mcm air je.laju je dateline nak submit. but still satu pun belum bt pape. tak pe..saya yakin boleh ! MALAYSIA BOLEH ! ohh tiba2 semangat ..ok jum bt assginment skrg. .
UNTUK KAMU ....
you..pasembor sedap ? haha.
i yang sleepy tapi you yang tido..
comel kan. .
ok besok kalau sempat i jumpa you ok. .
kalau sempat. you pun mcm busy. tapi nanti i balik lagi bersama KEDAHAN yang lain. .
ok bye !
ehh biar lah..kan .
ok bye.
loving you is miracle.
to be with u is just like heaven
ReplyDeleteomg.. terharu !
ReplyDelete