Monday, March 7, 2011

byharahim !

Ok..
lets talk about this things....takde topik nak cakap ape-ape but gigih20 nak update.ok cerita pasal ape aku suka and aku tak suka..kalo ade orang nak take note.ok juz do it...haha..at least ade orang concern..tu pon kalo ade la kan..tapi kalo xde pon ..kesah lagi aku ..hehe.

 BENDA YANG AKU SUKA
  • suka ketawa. gelak2. happy gila kalo dapat gelak besar..ohh! i do love laughing so super damn much ! take note . ( kalau nak kawan dengan aku. jangan emo dengan apa yang aku cakap).
  • i do love shopping ! ( aku kan perempuan. mmg lah suke membazir )
  • berjinak2 dengan make-up.( even tak teror pon)
  • suka lelaki cermin mata.( please..nak boyfren specky!.ops..yang sedia ada kan pkai cermin mata.hehe ok perasan !)
  • milo lagi sedap dari teh 
  • suka cakap-cakap. kalo dah dapat bercakap..mmg susah benti.
  • suka macam2 lagu.xde lagu febret. ahhh..bosan.!
  • suka cakes and cookies. 
  • suka tgk movie.
  • shopping.
  •  
macam-macam sebenarnya yang aku suka. aku xpenah stick ngn satu benda tu lama2.
mengaku! aku cepat bosan kalau tiap2 hari ulang benda yang sama.eeewwww !!
dah lah..dah malas nak cakap ape2 lg..

P/S : tadi sentap dengan kau.padan muka kena maki berbakul2.then you gelak.nak je sepak laju2.tapi ok.i sayang u.bye. 


2 comments: