yeah...aku sedar kot yang aku takde langsung skill untuk menulis.... takde bakat ! tapi xpelah..just nak kuarkan ape yang aku rasa...sebagai manusia kita mungkin akan hadapi banyak jenis perasaan so its normal kot kalo ade feeling yang bukan2..tapi kalo boleh taknak lah..
tapi bila perasaan tu datang aku tak tolak..hehehee...sometimes it is nice to have some feeling like u know..like blushing/senyum sorang2/confius./ hahaa...lupekan jelah ! ..hahahaahaha
antara perbezaan yang mungkin kita dapat lihat and maybe ada rasa jugak..
Cinta
Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau boleh nak dia tahu, dan kita seboleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya.
Sayang
Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah suka duka kita. Selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita.seseorang yang buat kita tak sedar yang masa sedang move on....seseorang yang buat kita rasa "ok u r da one that i can share da things together..aku arap aku pun ada ..haha !
Suka
Kita sukakan dia kerana dia kelakar, dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu giler kat dia bila tak berjumpa seminggu.
Minat
Apa sesuatu ada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya. Katakan, kita suka orang yang tinggi, tegap, dan botak. Sebagai contoh, kita minat pada seseorang tu kerana kebolehan yang ada pada dirinya, tiada pada kita
ANTARA SEDIKIT SEBANYAK ( ok ayat bm bombastik ! ahh kau boleh ke ??)
sayang dan cinta..scope yang berbeza..aku taknak rosakkan sayang yang sedia ada untuk cinta yang belum pasti..)
so....????
No comments:
Post a Comment